| Tum Kuşculara Hediye yorumları |
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
ilk adına zor anlardan....
şimdilik tür ve kadrajın güzelliği ile yetinelim...
daha iyilerine inşallah diyelim....
emeğinize sağlık..
saygılar.. |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 17:43 - İp: 85.***.**6.217 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aytac_39 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kırklareli 
|
İlk olmasına rağmen güzel bir sunum ve hediye eline emeğine sağlık tebrikler |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 18:32 - İp: 78.***.**5.252 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bila 
üye (Meraklı) Ankara 
|
Fethiye'de nerdeyse evcilleşmiş bir çift pelikanı yakından görme imkanı bulmuştum. O çok hantal -karada- görünen kuşların uçar bir karesini görmek çok güzel. Elinize sağlık.. |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 18:47 - İp: 85.***.**5.221 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ediz_hakan 
üye (Amatör) Ankara 
|
şık bir kare elinize sağlık
saygılarımla |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 19:27 - İp: 81.***.**0.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seyit.47 
üye (Amatör) Mardin 
|
Selam
Can bey
İlk olmasına reğmen çok başarılı çekim olmuş
Elinize sağlık
MARDİN'den sevgiler  |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 20:32 - İp: 85.***.**8.37 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
anı güzel fotoğraflamışsınız,tebrikler.. |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 20:55 - İp: 88.***.**5.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hobyarli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Manisa 
|
Bende bir makro sever olarak kalkış anını çok beğendim
Selamlar Ozan Bey. |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 22:40 - İp: 88.***.**0.75 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel bir hediye olmuş Ozan bey ellerinize sağlık tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 10 Ocak 2010, 22:41 - İp: 85.***.**8.233 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|