| Yayla yorumları |
|
aytac_39 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kırklareli 
|
Mustafa bey elinize sağlık çok güzel bir kare kadrajı ve netliği harika tebrikler ve selamlar |
|
Tarih: 8 Şubat 2010, 13:34 - İp: 88.***.**1.68 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
azimkar 
üye (Meraklı) Muğla 
|
Çok Güzel Paylaşım .Mustafabey Tebrik ederim.Selamlar.... |
|
Tarih: 8 Şubat 2010, 14:05 - İp: 78.***.**8.32 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
the_wall 
üye (Firma) Ankara 
|
Orda bulunmak, o havayı teneffüs etmek en az O anı fotograflamak kadar keyfilidir sanıyorum...
Tebrik ederim
saygılar... |
|
Tarih: 8 Şubat 2010, 14:24 - İp: 212.***.**9.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
askosa1952 
üye (Amatör) Ankara 
|
mustafa bey harika tebrik ve selamlarımla |
|
Tarih: 8 Şubat 2010, 17:08 - İp: 81.***.**2.94 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Kadraj iyi ve renk tonları göz alıcı.
Selamlar. |
|
Tarih: 8 Şubat 2010, 22:03 - İp: 78.***.**9.247 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ttekoglu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis bir yayla karesi. Tebrikler ve selamlar. |
|
Tarih: 9 Şubat 2010, 15:43 - İp: 88.***.**4.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabiatci 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Gaziantep 
|
Cennet Yurdumdan Güzel bir kare.
Tebrikler.
Selamlar. |
|
Tarih: 10 Şubat 2010, 10:40 - İp: 78.***.**3.177 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aktinia 
üye (Amatör) İstanbul 
|
kadraj çok güzel ve doğal renkler de tabi, kutlarım |
|
Tarih: 10 Şubat 2010, 11:08 - İp: 81.***.**3.120 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Diyagonalde sıralanan çam ağaçları ...
Ormanın içine sokulurcasına aşağı doğru uzanan şirin evler ve can alıcı noktada otlayan model ...
Kutlarım Mustafa Bey .
Selamlar . |
|
Tarih: 11 Şubat 2010, 11:41 - İp: 81.***.**7.27 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lamies 
üye (Amatör) İstanbul 
|
GEÇEN SENE BAYAĞI Bİ DOLAŞTIM BURALARDA ,AKLIM KALDI DESEM YERİDİR.YUKARI KAVRONDAN GÖLLERE KADAR YÜRÜTEREK ÇIKTIK BAYAĞI BİR YOL VARMIŞ. PİLLERİMİZ BİTTİ DESEK YERİDİR...PAYLAŞİMİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
EMEĞİNE SAĞLIK. |
|
Tarih: 11 Şubat 2010, 12:59 - İp: 188.***.**1.140 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|