| Model yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Ellerine sağlık Ertan hocam mükemmel bir çekim olmuş,siyah fonda çok net ve güzel çekim,tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 27 Şubat 2010, 21:52 - İp: 85.***.**6.142 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
blackest 
üye (Amatör) İstanbul 
|
net bir makro çalışması olmuş
Hoş gözüktüğü kadar teknik açıdan güzel de tebrik ederim |
|
Tarih: 27 Şubat 2010, 22:04 - İp: 85.***.**2.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lazaga 
üye (Amatör) Trabzon 
|
Keyifle izledim......... |
|
Tarih: 27 Şubat 2010, 22:15 - İp: 88.***.**3.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kmles 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Yine güzel bir bakışla poz vermiş
Kutlarım Ertan hocam ellerinize sağlık.. |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 00:01 - İp: 88.***.**8.161 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pazarbey 
Avukat (Amatör) Kütahya 
|
yuh be bu kadarda olmazki canım. kısım kısım kıskandım. |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 00:06 - İp: 78.***.**9.245 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
milagro 
üye (Meraklı) Bursa 
|
Yaa üstadım ben ne yazayım şimdi bu fotoğrafa....
Benimde deneyesim var ama nerde böyle güzel manken..
Transfer imkanımız varmı acaba
Menejeri olarak size sormak lazım
Kıskandım sanırım....
Şaka bir yana emeğinize fotoğrafa aksedişinize sağlık...
Bursa'dan Saygı ve Sevgilerimle...
|
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 14:35 - İp: 88.***.**2.54 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabiatci 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Gaziantep 
|
Ertan bey harika ve güzel modellerinizden NEFİS bir sunum...
Kutlarım.Selamlar. |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 15:52 - İp: 88.***.**5.227 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ademyagiz- 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
Her zamanki gibi harika... elinize sağlık |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 16:02 - İp: 85.***.**7.206 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zerzer 
üye (Amatör) Antalya 
|
tbrklr hocam emeğine sağlık çok güzel |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 17:15 - İp: 78.***.**3.239 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sezgin72 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Yine NG dergisini süsleyecek bir kare. Elinize sağlık.... |
|
Tarih: 28 Şubat 2010, 19:43 - İp: 85.***.**4.183 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|