| Gişeler yorumları |
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
etkili bir s/b çalışması olmuş selahattin bey..
selamlar.. |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 13:46 - İp: 81.***.**6.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Hakikaten güzel ışık,güzel fotograf..
Emeğinize sağlık.. |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 14:13 - İp: 78.***.**5.235 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
thankyou 
üye (Amatör) Antalya 
|
Tip çok enteresan
Gerisine zaten bilgim yetmez
Her zamanki gibi
Sb ile çok güzel bir çalışma
Saygılar Üstat. |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 16:45 - İp: 88.***.**6.115 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
extremexif 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel fotograf...
Özellikle kadraj vede tüm dikey çizgilerin paralelliği, göze çok hoş geliyor...
Ellerinize sağlık selahattin bey, Selamlarımla... |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 16:48 - İp: 85.***.**2.122 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
emirx 
üye (Amatör) İzmir 
|
sizin güzel gözlerinizle görmek çok güzel ellerinize emeğinize sağlık hocam |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 17:26 - İp: 85.***.**5.251 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayseyazıcı 
üye (Meraklı) İzmir 
|
heyecenlandırdı bu fotoğraf beni.
model çok hoş,yeri de.
"dikkat"yazısını ve altındaki ıvır-zıvırları çekip almak istedim oralardan...
ve çok beğendim.
selamlar selahattin bey. |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 21:56 - İp: 85.***.**2.115 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
quizas 
üye (Meraklı) Muğla 
|
açmadan önce sizin fotoğrafınız olduğunu tahmin ettim.
her zamanki gibi zevkli... |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 21:59 - İp: 81.***.**7.179 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Özen gösterilmiş kadraj hemen dikkat çekiyor.
Günlük yaşamdan güzel bir kesit!
S/b düzenlemesine uygun kompozisyonlar bulup çıkartmakta üstüne yok Abi
Ellerine sağlık,
Selam ve saygılar, |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 22:11 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Film karesi gibi olmuş,çok güzel bir kompozisyon,ellerinize sağlık Selahattin abi tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 30 Mart 2010, 22:56 - İp: 88.***.**2.23 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aytac_39 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kırklareli 
|
Abi eline sağlık çok başarılısın bu tür karelerde gözünden kaçmıyor çok güzel olmuş tebrikler ve selamlar |
|
Tarih: 31 Mart 2010, 01:00 - İp: 78.***.**3.119 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|