| Rekabet yorumları |
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
güzel fotograf...
emeğine sağlık...
saygılar... |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 00:47 - İp: 88.***.**4.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seyit.47 
üye (Amatör) Mardin 
|
Selam
Murat bey
Güzel sunum olmuş
Elinze sağlık
MARDİN'den sevgiler  |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 06:52 - İp: 81.***.**2.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
paperman 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
İlginç bakış açısıyla çok başarılı bir fotoğraf , kompozisyon da çok iyi - üst banta yakışır . Tamamen şahsi fikrim ama üzerinde olduğunuz tekneye kadrajda biraz daha az yer vermek tercihim olurdu .
Tebrikler ... |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 07:32 - İp: 96.***.**4.180 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
faraway 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
farklı bakışaçısı ve kompozisyonuyla gayet güzel fotoraf.
biraz mavi renk fazla olmuş gibi geldi bana.tebrik ederim. |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 09:29 - İp: 62.***.**7.173 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
murad74 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
kadraji tonlari,cok guzel olmus,eline saglik |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 09:31 - İp: 82.***.**5.230 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zawallim 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Trabzon 
|
cok güzel bir kadraj gercekten kutlarım elinize emeğinize sağlık... |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 11:39 - İp: 88.***.**8.223 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Değişik, sıradışı ve çok güzel bir sunum. Ellerinize sağlık... |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 12:39 - İp: 212.***.**7.169 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cihangirali 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
mavilik fazla gibi görünse de fotoğrafın genel içerğini olumlu yonde etkılemış.cok basarılı bır foto tebrıkler |
|
Tarih: 16 Nisan 2010, 12:42 - İp: 88.***.**7.51 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
panctom 
Objektif (Amatör) İzmir 
|
mavilik hiç fazla değil bence, harika..
renkleri ve teknik kalitesi çok güzel..
sadece, en sağdaki tekne az daha dahil olduktan sonra pozlansaymış, dedim.
elinize sağlık  |
|
Tarih: 19 Nisan 2010, 22:34 - İp: 88.***.**8.37 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dolby_ 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok güzel, denizin gökyüzü ile buluşması ve mavilik harika, tebrikler ve teşekkürler
selamlar... |
|
Tarih: 19 Nisan 2010, 23:20 - İp: 85.***.**0.15 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 |
|
|