| Ayçiçeği Ve Arı yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Siyah fon üstünde ayçiçeği enfes görünüyor,ellerine sağlık Seyit kardeşim tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 29 Ağustos 2010, 21:23 - İp: 85.***.**2.78 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
damarci 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
guzel bir calisma degisik renkler cok hos emeginize saglik Seyit Bey
selamlar ve saygilar |
|
Tarih: 29 Ağustos 2010, 21:36 - İp: 82.***.**2.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
karsar 
üye (Amatör) Artvin 
|
Şık çalışma..
Elinize sağlık,Seyit bey..
Selamlar.. |
|
Tarih: 29 Ağustos 2010, 23:03 - İp: 88.***.**2.234 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
tebrikler.. |
|
Tarih: 29 Ağustos 2010, 23:18 - İp: 88.***.**1.11 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
darendeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
abi bu fotoğrafı sen mi çektin ?
neden dersen senin için çok farklı bir çalışma
Ama bununda hakkını hakkıyla vermişsin
Keşke kesik olan yapraklarıda kadraja alabilseymişsin..
Eline sağlık abi..
Selam ve dua ile... |
|
Tarih: 30 Ağustos 2010, 10:53 - İp: 178.***.**0.224 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hobyarli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Manisa 
|
Gökyüzünde bizi aydınlatan Güneş gibi |
|
Tarih: 30 Ağustos 2010, 23:09 - İp: 78.***.**5.44 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
londonergirl 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İstanbul 
|
Işık biraz sert gibi geldi ama güzel karelemişsiniz Seyit Bey. Elinize sağlık.
Selamlarımla.. |
|
Tarih: 31 Ağustos 2010, 00:50 - İp: 178.***.**6.206 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
thankyou 
üye (Amatör) Antalya 
|
Siyah Fonda rengi ve ışığıyla
çok güzel olmuş,
Ayvalıktan Sevgi ve Selamlar |
|
Tarih: 2 Eylül 2010, 08:04 - İp: 88.***.**9.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel kadraj...tebrikler. |
|
Tarih: 2 Eylül 2010, 08:13 - İp: 78.***.**8.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|