| Kilimci yorumları |
|
sightseer 
üye (Amatör) İstanbul 
|
s/b kareye çok yakışmış,tezgahın görünümü ve mekan orjinal..
emeğinize sağlık. |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 04:38 - İp: 85.***.**6.71 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tunay-43 
üye (Amatör) Bursa 
|
Tebrikler.....
Selam ve saygılar... |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 07:05 - İp: 85.***.**3.193 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
10-20 nin sevdiği bir açı ...
Kompozisyon ve tonlar çok iyi .
Kutlarım Ayşegül Hanım .
Selamlar . |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 17:56 - İp: 88.***.**4.123 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
askelement 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ilk kareniz hayırlı olsun
tabi 50mm kadar kaliteli bir sunum vermesede bazen geniş açı gereken mekanlar vardır.tebrikederim emeğinize sağlık selamlar. |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 20:32 - İp: 94.***.**0.222 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
savasim 
üye (Amatör) Ankara 
|
...okudum (da): güzel kadraj, güzel tonlar Ayşe Gül Hanım... 10-20mm iyi sonuçlarıyla birlikte gelmiş gibi görünüyor ... elinize sağlık... |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 20:40 - İp: 78.***.**4.1 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
damarci 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
sahane bir S-B cekim acisi cok iyi begeni ile izliyorum fotograflarinizi selamlar ve saygilar |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 20:42 - İp: 82.***.**2.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Kadraj güzel,
Kompozisyon güzel,
Işık güzel!
Tonlar da öyle,güzel
Eline sağlık,çok beğendim.
Selamlar, |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 21:01 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel bir çalışma karesi olmuş Ayşe hanım ellerinize sağlık tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 22:30 - İp: 88.***.**7.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oneol 
üye (Amatör) İstanbul 
|
siyah beyazın etkileyici tonları içerisindeki başarılı çalışmanızı izlemek keyif verdi Ayşe Gül hanım
emeğinize sağlık
selamlar |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 22:37 - İp: 88.***.**0.39 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
güzel kompozisyon....
özellikle s-B dengesi ve farklı bakış açını sevdim...
emeğine sağlık...
saygılar... |
|
Tarih: 1 Eylül 2010, 23:07 - İp: 88.***.**5.172 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|