| Cola Turka!... yorumları |
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
Değerli fotodaş'ım;çok teşekkürler ederim;değer verip paylaşımınızdan dolayı..
Evet coca cola reklamı gibi algılanabilir belki;ama nefis olmuş çok beğendim..
Selamlarımı sunarım Mudurnu'dan..
#01.10.2010 21:43:03 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 1 Ekim 2010, 21:42 - İp: 88.***.**0.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
denden 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
merhabalar .. öncelikle fotoğraf için tebrik ederim..
ben renkleri çok beğendim..
#26.10.2010 15:07:16 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 9 Ekim 2010, 17:11 - İp: 78.***.**8.45 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
editr06 
üye (Haber Fotoğrafçısı) Ankara 
|
yüregimin kıyısına vurdu minicik bir dalga susmalıydım tutamadım kendimi bicanım var feda etsem sevdamı bilemezsin bi acımm var anlatsam önunu goremezsin herkes unuttu gitti bende dunuttum bari sen unutma beni |
|
Tarih: 12 Nisan 2011, 13:32 - İp: 88.***.**9.65 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
teoman_ 
üye (Amatör) Artvin 
|
turkasını ben alayım colası sizin olsun
diyesim geldi birden
güzel model güzel kompozisyon tebrikler... |
|
Tarih: 12 Nisan 2011, 13:41 - İp: 79.***.**5.27 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
the_wall 
üye (Firma) Ankara 
|
seçim kampanyası_
alt ve üst alandan sıkışmışlığı sizden alıştığımız kadrajlardan değil ... coca cola ise; çekerken değil yazarken bile ekmeklerine yağ sürdüğümü düşüneceğim gereksizlikte kanaatindeyim...
başarılar fotodaş.
saygılar... |
|
Tarih: 12 Nisan 2011, 13:49 - İp: 88.***.**0.82 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
kutlarım.
selamlar. |
|
Tarih: 12 Nisan 2011, 14:01 - İp: 78.***.**0.40 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
editr06 
üye (Haber Fotoğrafçısı) Ankara 
|
Panoroma
#16.07.2020 21:27:17 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 13 Nisan 2011, 12:31 - İp: 78.***.**3.157 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|