| Kara Kızıl Kuyruk yorumları |
|
londonergirl 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İstanbul 
|
Harika görünüyor Fikri Abi. Tebrik ederim.
Selamlarımla.. |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 13:05 - İp: 178.***.**7.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sunaturk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel. güzel. güzel.
ellerinize sağlık.
kutluyorum sizi. |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 16:46 - İp: 78.***.**3.121 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
rocktrak 
Objektif (Meraklı) Tekirdağ 
|
Merhaba Fikri bey,
yine çok güzel bir kadraj, netliği ve doğal renkleriyle seyri çok güzel bir ornito karesi olmuş.
özellike kuşun sırt detayını gösteren açısıyla da çok güzel bir fotograf.
elinize sağlık, tebrikler.
selamlar, saygılar. |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 17:00 - İp: 88.***.**4.26 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
burake 
üye (Meraklı) Antalya 
|
Harika bir fotoğraf olmuş hocam...Her zamanki gibi...Kompakt makineyle çektiklerinizi de düşünüyorum ve diyorum ki kuşlara nasıl bu kadar yaklaşabiliyorsunuz...Bizi Fizan'da görseler depara kalkıyor bunlar ..Severek fotoğraf çektiğinizi tahmin etmek zor değil...Hissetiklerine eminim...Onlara zarar vermeyeceğinizi hissediyorlardır eminim...Kibar, sevecen beyfendi Fikir abiyi kuşlarda böyle tanıyorlar, bunu hissediyorlar...İyi ki varsınız...Selamlar... |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 18:38 - İp: 95.***.**7.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lamies 
üye (Amatör) İstanbul 
|
fikri abi ilham kaynağımız olmaya devam ediyosun..
saygılar iyi çalışmalar.. |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 19:41 - İp: 78.***.**1.158 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
athan 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Cok guzel bir cekim olmus Fikri abi, renkleri ve netligiyle yine dikkat cekici bir guzellik. EMegine saglik, tebrik ederim.
Selamlar |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 20:59 - İp: 85.***.**2.212 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
karsar 
üye (Amatör) Artvin 
|
Bu kadar net ve güzel fotoğrafta o kadar kusur varsın olsun(kusursa)..
Elinize sağlık,Fikri bey..
Selamlar... |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 21:43 - İp: 85.***.**4.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
fikri abi nikon olsaydı şu sizin 400mm lensi ödünç istiyecektim
çok güzel her zamanki gibi ustam.
çok selamlar. |
|
Tarih: 31 Ekim 2010, 21:58 - İp: 88.***.**5.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ertugrulkoca 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
mükellelin
ötesi muhtesem bir cekim
Firi Hocam, netlik ve
renkler cok güzel
elinize saglik... |
|
Tarih: 1 Kasım 2010, 02:53 - İp: 84.***.**9.89 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
keman 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
selamlar abi ışık netlik kadraj fon mükemmel olmuş emeğine sağlık |
|
Tarih: 1 Kasım 2010, 15:53 - İp: 194.***.**9.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|