» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Çok Bilen Bizler!
| Bir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
akca2,
mustekaslan,
(2)
|
Ziyaretçi: 6477 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Yarım Kalamaz Bu Aşk Böyle..
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
grafikkopat
Portfolyo için tıklayın
|
Yarım Kalamaz Bu Aşk Böyle.. |
Makina : |
Canon EOS 5D Mark II
|
Objektif / Filtre : |
Sigma 28-70mm F2.8 EX DG
|
Kategoriler : |
Çiçekler (Evcil)
Dijital Kurgu
|
Eklenme Tarihi : |
9 Aralık 2010 |
Görüntülenme : |
1209 |
Açıklama : |
"Teknik bilgiler.."
"Siyah Zemin.. ( karton,fon,bez, zeminde kullana bilicegimiz uygun bir degerleme..)"
"ışık kullanımı Objenin arkasında kalıcak şekilde 1/3 tek yapay flash."
"Perde hızı 1/64"
"Enstantene 1/60"
"Diyafram f:11 f/11.3 olarak geçe bilir.."
"Odak uzaklıgı olarak 70 mm"
"Iso ( asa ) 50 (5d Mark II'lerde L olarak geçiyor.)"
Seyrinize sunarım...
|
İp : |
78.***.**9.195 |
|
|
|
|
|
Yarım Kalamaz Bu Aşk Böyle.. yorumları |
|
cey han üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) İstanbul
|
Kadrajın konumu
ışıgın kullanımı
tonlama
ve teknik bilgiler le çok başarılı bir kare olmuş..
düşük ışıkta gene güzel bir kare sergilemişsiniz... tebrikler. |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 11:19 - İp: 78.***.**9.195 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
seka üye (Amatör) Tekirdağ
|
Güzel fotoğraflarını teknik bilgiler eşliğinde sunman ince bir düşünce .
Temiz tonlar , iyi kompozisyon .
Kutlarım Tayfun .
Selamlar . |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 12:30 - İp: 78.***.**8.195 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elifzen üye (Meraklı) Osmaniye |
başlıkla dahada anlamlanan nefis bi çalışma..tebrikler,selamlar.. |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 19:42 - İp: 88.***.**8.203 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.funda. üye (Meraklı) Ankara
|
beğendim..elinize sağlık |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 20:00 - İp: 81.***.**1.222 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamit54 üye (Meraklı) İstanbul
|
Ben çiçeğin göbeğini biraz daha koyu gibi düşünerek seyrettim.
Buna rağmen sıradışı bir çalışma... dedi ve keyiflendi gözlerim.
Emeğinize sağlık Tayfun Bey selamlar... |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 20:06 - İp: 78.***.**7.30 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
akhisarli üye (Amatör) Yurtdışı
|
Nefis bir kadraj ve kompozisyon olmuş Tayfun Bey.
Elinize sağlık,
Selamlar, |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 21:10 - İp: 95.***.**4.2 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eflatunca üye (Amatör) İcel
|
ışığın armonisi ne güzel sarı ile buluşmuş...çok güzel görünüyor...
arka fondaki kırmızılığı göresim yok ama olsun onada eyvallah...
emeğinize sağlık...
saygılar...
|
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 22:57 - İp: 88.***.**6.153 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
seyit.47 üye (Amatör) Mardin |
Selam
Tayfun bey
Çok güzel çalışma olmuş
Eline sağlık
MARDİN'den sevgiler |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 22:59 - İp: 85.***.**7.168 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koroglu1414 üye (Amatör) Bolu
|
Nefis renkler..
Tebriklerimle.. |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 23:06 - İp: 85.***.**2.165 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panctom Objektif (Amatör) İzmir |
çok iyi ışık ve pozlama..
ama arkada sadece siyah fon olmalıymış fikrimce..
alttaki kırmızı fon olmasaymış.
elinize sağlık.. |
|
Tarih: 9 Aralık 2010, 23:36 - İp: 94.***.**8.18 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|