| » Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
| |
|
| |
| » Fotoğrafça | Eos 1dx Mk Iıı
| [youtube]u2ccu7ArwBA[(sl)youtube] [youtube]Hxl(2t)qaWCg8[(sl)youtube] ... | | Devamı » |
| |
| » Aktif Üye/Ziyaretçi |
| Üye:
efekentli,
leventbarka,
(2)
|
| Ziyaretçi: 912 |
| |
| Toplam Üye: 283186 | | Dün: 1 | | Bugün: 2 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
|
Göl Ve Yeşil Kulübe
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
paperman 
Portfolyo için tıklayın
|
Göl Ve Yeşil Kulübe |
| Makina : |
Nikon D300
|
| Objektif / Filtre : |
Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED
|
| Kategoriler : |
Doğa
Kış
Nehirler & Göller & Şelaleler
|
| Eklenme Tarihi : |
23 Aralık 2010 |
| Görüntülenme : |
2083 |
| Açıklama : |
Vancouver'ın çok sevdiğim bir manzarası , 2 yıl önce yine buradan bir kare eklemiştim . Tüm güzelliğine rağmen doğru havayı denk getiremediğim yerlerden - bunda senenin 220 günü yağış olmasının da payı var tabi . Kapalı- bulutlu günleri , sıcak ve nem dolayısıyla temiz görüntü almanın imkansız olduğu yaz günlerini de eklerseniz geriye pek bir şey kalmıyor !
Bu sefer hava doğru saat yanlış ( bahanemiz hazır ) . Sol taraf tamamen gölgede , sağ taraf 2-3 stop farkla güneşte kalınca ortaya benim gözümde sorunlu denecek bir fotoğraf çıktı . Kısıtlı PC program ve müdahele becerim de gölgeleri ancak bu kadar dengeleyebildi .
Daha iyisini çekip ekleyene kadar portfolyomda bulunsun istedim . |
| İp : |
96.***.**4.180 |
| |
|
|
|
|
| Göl Ve Yeşil Kulübe yorumları |
|
kardeleny 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Van 
|
tebrikler çok güzel kare olmuş emeğinize sağlık. |
|
Tarih: 24 Aralık 2010, 09:58 - İp: 88.***.**1.120 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Bir paperman fotoğrafı olduğunu 5 km.den bağırıyordu
Ee tıkladık haliyle,keyfimizi/payımızı aldık
Senin çok sık değindiğin;bir kadrajdaki ışık yoğunluk farklılığı var bu karede ama,rahatsız etmeyecek boyutta olmasını sağlamışsın.
Manzara zaten doyumsuz.
Bence gayet güzel bir çalışma.
Eline sağlık,
Selamlar,
#24.12.2010 10:17:10 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 24 Aralık 2010, 10:17 - İp: 46.***.**0.41 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
humeyracelik 
üye (Amatör) Bursa 
|
Yansımaları ile mükemmel bir manzara fotoğrafı izledim.emeklerinize sağlık,selamlarımla... |
|
Tarih: 24 Aralık 2010, 12:46 - İp: 78.***.**2.24 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
foto_61 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Trabzon 
|
ÇOK GÜZEL NET VE BAŞARILI BİR FOTOĞRAF ELİNİZE GÖZÜNÜZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK |
|
Tarih: 24 Aralık 2010, 13:29 - İp: 85.***.**3.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kerem-nadir 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Çok güzel bir kare.Elinize sağlık. |
|
Tarih: 24 Aralık 2010, 20:34 - İp: 95.***.**2.20 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ukaradis 
üye (Amatör) Çorum 
|
Mükemmel bir doğa fotoğrafı olmuş,elinize sağlık.. |
|
Tarih: 25 Aralık 2010, 00:59 - İp: 188.***.**5.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
baynikon 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İzmir 
|
Cok guzel tebrikler. |
|
Tarih: 25 Aralık 2010, 01:16 - İp: 174.***.**3.156 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Sağa ve sola düşen ışık dengesizliği beni rahatsız etmedi .
Ancak "Yeşil Kulübe" ye bir itirazım olacak : Biraz daha kesim noktasına yaklaştırılabilir miydi ? ...
"O zaman kamera sola döneceğinden sağdaki dağın karlı zirvesi kesilmiş olacaktı" dediğinizi duyar gibiyim ...
Naturel renk tonlarıyla iyi fotoğraf .
Kutlarım Uğur Bey .
Selamlar . |
|
Tarih: 25 Aralık 2010, 11:19 - İp: 78.***.**2.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
grafikkopat 
üye (Amatör) İstanbul 
|
enfes bir kare tebrikler |
|
Tarih: 25 Aralık 2010, 22:14 - İp: 88.***.**7.114 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
goksungokhan 
üye (Amatör) İcel 
|
Canada ve dogasi herzaman buyuler beni. Guzel bir manzara cekimi olmus.
Fotografi cektiginiz alan gene bir dagin yamaci ve onunuzde cok miktarda agac oldugunu saniyorum. Dolayisiyla o dallar o kadraja ya girecek yada girecek merak ettigim genis aci bir lens varmiydi ayni manzara isik sorunu olmamasi halinde genis aci ile cekilse cok guzel bir cekim olabilir ne dersiniz?
Selamlar. |
|
Tarih: 26 Aralık 2010, 21:17 - İp: 41.***.**0.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|
|

*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|