| Afiyetle... yorumları |
|
tunay-43 
üye (Amatör) Bursa 
|
Zamanlama harika... Eline sağlık hocam... Saygılar. |
|
Tarih: 1 Nisan 2011, 18:31 - İp: 78.***.**8.224 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ok06 
üye (Amatör) Ankara 
|
Güzel bir anı çok net fotoğraflamışsınız.
Selamlarımla tebrik ederim Yusuf bey. |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 09:18 - İp: 88.***.**2.205 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
Netliği nefis olmuş yusuf bey..
Tebrik ve selamlarımla.. |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 10:34 - İp: 85.***.**1.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hobyarli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Manisa 
|
Net bir çekim tebrikler Yusuf Bey. |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 14:31 - İp: 78.***.**3.70 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gülümseyin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Düzce 
|
nefis bir beslenme anı fotoğrafı,
emeklerinize sağlık Yusuf Bey,selamlar... |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 15:15 - İp: 81.***.**8.99 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
burake 
üye (Meraklı) Antalya 
|
Nefis bir beslenme/av sahnesi olmuş...Tebrik ederim Yusuf bey...Selamlar... |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 15:38 - İp: 78.***.**1.19 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lamies 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel kare emeğine sağlık..yusuf bey.. |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 15:40 - İp: 62.***.**4.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel çekim olmuş elinize sağlık... |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 15:41 - İp: 78.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dsch5 
üye (Amatör) İcel 
|
tebrikler... |
|
Tarih: 2 Nisan 2011, 16:41 - İp: 78.***.**5.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
.funda. 
üye (Meraklı) Ankara 
|
Tebrik ederim Yusuf bey.Selamlar |
|
Tarih: 4 Nisan 2011, 10:49 - İp: 78.***.**2.48 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|