| Sünnet Gölünde. yorumları |
|
muzafferacar 
üye (Meraklı) Manisa 
|
Çok güzel kare Cevdet bey, ellerinize sağlık. |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 10:29 - İp: 62.***.**2.1 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Kompozisyon gayet güzel Cevdet abim,
selamlar... |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 12:38 - İp: 78.***.**4.135 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gülümseyin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Düzce 
|
kompozisyon tonları ve kadrajıyla çok güzel,
emeklerinize sağlık,selamlarımla... |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 16:03 - İp: 78.***.**3.11 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Modelleri ve iskeleyi fazla içerde tutmuşsunuz ...
Daha sağ altta olmalıydı diyeceğim .
İyi tonlar .
Kutlarım Cevdet Bey .
Selamlar . |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 18:02 - İp: 78.***.**0.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erdemvarol 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Sonunda en azından bizim gördüğümüz iyi bir fotograf çıkartmışsınız.
Kutlarım Cevdet bey
Selamlar |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 18:13 - İp: 88.***.**1.148 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
damarci 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
tonlari ve kadraji ile cok guzel bir fotograf tebrikler ve selamlar |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 20:32 - İp: 82.***.**7.203 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cemdogac 
üye (Amatör) Sakarya 
|
Cevdet abi su iskeleye kadar çıktı mı? ben en son gittiğimde sikeleyle su yüzeyi arasında 3 metre vardı. |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 20:37 - İp: 88.***.**6.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
burake 
üye (Meraklı) Antalya 
|
Çok güzel bir kare olmuş...Elinize sağlık Cevdet bey...Sade ve çok güzel bir kompozsiyon, tonlar da çok hoşuma gitti...Ben olsam sağdan biraz daha kırpıp köprüyü fotoğrafın ortasına kadar uzatmazdım...Selamlar... |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 20:39 - İp: 78.***.**0.24 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
muhteşem kompozisyon..tebrikler.. |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 21:18 - İp: 188.***.**0.201 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
göz gördüğünü düşünür.ustalık gören gözdür.
hocama yakışır.
selamlar.tebrikler. |
|
Tarih: 9 Mayıs 2011, 21:32 - İp: 88.***.**2.155 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|