| Büyük Benekli İparhan (melitaea Phoebe) yorumları |
|
bila 
üye (Meraklı) Ankara 
|
Sade fonda güzel görünüyor Ertan hocam. Elinize sağlık.. |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 15:33 - İp: 88.***.**2.76 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
kadraj alan derinliği nefis |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 15:59 - İp: 85.***.**9.105 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Kelebek fotoğraflarında bile kadraja çok önem veren fotoğraf anlayışını kutluyorum dostum .
Çok selam . |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 16:10 - İp: 88.***.**5.36 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
murad74 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
spilin bereketi daim olsun,cok guzel kanat ustu detayi,tebrikler usta,selamlar |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 16:33 - İp: 82.***.**7.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel çekim. Kadraj yerleşimi çok iyi. Kutlarım Ertan bey... |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 17:57 - İp: 92.***.**1.186 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Harika.Spile gitmek şart oldu.Emeğine sağlık ustam.. |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 20:43 - İp: 85.***.**5.82 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erdem-ozturk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel macro hocam.Tebrikler. |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 20:50 - İp: 88.***.**4.156 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Harika bir makro emeğinize sağlık .Selamlar |
|
Tarih: 17 Mayıs 2011, 21:20 - İp: 85.***.**1.87 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kmles 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Kadraj ve alan derinliği harika,renkleride çok güzel
Kutlarım Ertan hocam... |
|
Tarih: 18 Mayıs 2011, 02:27 - İp: 78.***.**2.151 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
baynikon 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İzmir 
|
Tebrik ederim cok guzel. |
|
Tarih: 18 Mayıs 2011, 03:21 - İp: 174.***.**9.169 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|