| Alabalık... yorumları |
|
pinkdream 
üye (Amatör) İstanbul 
|
mükemmel bir kare tebrik ederim... |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 16:33 - İp: 85.***.**9.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cgds_mrve 
üye (Amatör) Eskişehir 
|
Tebrik ederim Kenan abi... |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 17:02 - İp: 88.***.**2.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dgkntrmn 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Muğla 
|
Kenan Bey tebrikler harika bir kare olmuş |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 18:59 - İp: 88.***.**2.228 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgurmarti 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Güzel bir an karesi, tebrikler... |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 21:26 - İp: 88.***.**4.249 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cancakili 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrikler selamlar |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 21:43 - İp: 88.***.**0.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hamit54 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Sıradışı fotograf dediklerimden olmuş.
Çok da iyi iş çıkarılmış.
Emeğinize sağlık selamlar... |
|
Tarih: 1 Haziran 2011, 23:28 - İp: 85.***.**5.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pascal42 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Enfes bir fotograf karesi tebrikler. |
|
Tarih: 2 Haziran 2011, 00:59 - İp: 88.***.**6.19 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
humeyracelik 
üye (Amatör) Bursa 
|
Tam zamanında...İyi zamanlama ile çekilmiş harika bir fotoğraf Kenan Bey,üst bat başarınızı tebrik ederim,selamlarımla... |
|
Tarih: 2 Haziran 2011, 10:32 - İp: 95.***.**1.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gizer88 
üye (Amatör) İzmir 
|
çok güzel yakalamışsınız gerçekten,ellerinize sağlık selamlar... |
|
Tarih: 2 Haziran 2011, 16:33 - İp: 94.***.**8.251 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
svanli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Sıçrama anı, yakalanması zor bir kare olsa gerek. Elinize sağlık, çok güzel. |
|
Tarih: 4 Haziran 2011, 18:09 - İp: 178.***.**6.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|