| Yemeni Ustası yorumları |
|
murad74 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
sahane |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 00:06 - İp: 82.***.**7.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fitofoto 
üye (Amatör) Konya 
|
"Kuddisi amca bir an hareketlenecek ve kırmızı pabuçları bize verecekmiş gibi Bi etki var!" Yanal ışık harika bi canlılık katmış! Emeğinize Sağlık! Selamlar... |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 00:15 - İp: 95.***.**7.32 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
güzel fotograf... |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 08:23 - İp: 88.***.**1.101 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ttekoglu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel fotoğraf, ellerinize sağlık.
Kutlarım, selamlar. |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 09:42 - İp: 85.***.**2.53 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tezcanh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çalışırken düşündüm , çok iyi kadraj...Kutlarım.... |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 10:50 - İp: 85.***.**6.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
delirendeli 
üye (Amatör) İzmir 
|
TEbrikler başarılı bir fotoğraf  |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 13:31 - İp: 217.***.**9.210 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel kare. Kutlarım... |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 13:42 - İp: 217.***.**7.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
adincer 
üye (Amatör) Ankara 
|
Güzel memleketimin güzel insanları, Cok güzel bir kare. Carıkların kırmızı oluşu can alıcı olmuş. Tebrikler |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 14:17 - İp: 81.***.**9.85 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
meteferhat 
üye (Amatör) İzmir 
|
Yüzdeki ışık fotografı almış götürmüş ellerinize sağlık çok güzel |
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 14:57 - İp: 178.***.**3.116 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
keeazim 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Bursa 
|
Çok güzel foto
Kutlarım...
|
|
Tarih: 7 Eylül 2011, 19:55 - İp: 85.***.**1.90 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|