| Kelebekler Zariftir yorumları |
|
murad74 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
nefis tur ve fotograf,eline saglik Fikri abim,selamlar |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 08:47 - İp: 82.***.**3.150 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tezcanh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kanatlar makasla kesilmiş gibi çok güzel kompozisyon dostum...Tebriklerimle.... |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 09:12 - İp: 85.***.**6.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Ben yazın Borçka Karagöl'de kaydedebildim bu türü ilk ve son kez.Ertan'ın da dediği gibi alt türleri var ama Orakkanat Orakkanat'dır
Kadraj yerleşimi ve kompozisyonuyla güzel çalışma Fikri Bey.Büyütüldüğünde netlik de kıvamını buluyor.
Eline sağlık,
Selamlar, |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 09:16 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
atta_wolfa 
üye (Haber Fotoğrafçısı) Bursa 
|
elinize sağlık. Fikri Abi |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 10:06 - İp: 188.***.**6.153 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
araka 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrikler fikri bey |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 11:04 - İp: 88.***.**4.6 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Makro ,ciddi olarak biraz da iyi lens demek sanırım.düşük seviye lenslerle zor gibi. siz de makro lensin hakkını çok güzel veriyorsunuz.elinize sağlık |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 21:45 - İp: 78.***.**7.243 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
athan 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Ne de guzel pozlanmis, zarifligi daha da guclenmis...
Cok hos gozukuyor Fikri abi
Tebrik ederim
Selamlar |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 21:50 - İp: 62.***.**3.161 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mylife19 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Fikri Hocam kamuflaj mükemmel ama senden kaçmamış Çok güzel yakalamışsın fotoğraflar arasında gezerken yaprak sandım başta
Eline emeğine sağlık.
Selamlar ve saygılarımla.. |
|
Tarih: 22 Kasım 2011, 22:20 - İp: 88.***.**8.224 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrik ediyorum....esenlikler...bol ışıklar.. |
|
Tarih: 23 Kasım 2011, 20:51 - İp: 88.***.**9.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sunaturk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
kutluyorum.
muhteşem... |
|
Tarih: 24 Kasım 2011, 15:35 - İp: 78.***.**6.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|