» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Yeni Fotoğrafçıya Ağabey Tavsiyeleri
| 2 yılda 1100 kadar yorum yapmışım ; 200-300 tanesi tahminimce beğeni , 800-900 tanesi acemilere yaptığım eleştirilerdir . Dönüp baksam , tüm yazdıklarım belki 10 maddenin etrafında döner, dolaşır . Artık okurlar mı bilmem ama yeni makina almış , fotoğrafçılığa dün başlam... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
tanerakbaba,
(1)
|
Ziyaretçi: 4534 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Gölcükte Akşam
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Gölcükte Akşam yorumları |
|
paperman üye (Amatör) Yurtdışı |
1/6 saniyenin yol açtığı hafif titreme ile ISO 3200'ün yarattığı kalite kaybı birleşince, bu güzel manzarayı kusursuz seyretmemiz zorlaşıyor. Tripod olmasa da makinanın sabitlenebileceği bir bank, çöp kutusu, araba kaportası vs fotoğrafı çok farklı kılabililirmiş.
Kadrajın yarısının denize ayrılması da tercih edilmemeli diye düşünürüm .
Kolay Gelsin ... |
|
Tarih: 11 Aralık 2011, 07:32 - İp: 96.***.**4.180 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
f.fayzin üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul
|
CHANELHAYATİ
PAPERMAN ÇOK İYİ ANLATMIŞ..
EMEĞİNİ
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 11 Aralık 2011, 11:56 - İp: 85.***.**4.170 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stumer üye (Amatör) İzmir
|
Tripodla ve biraz daha üst açıdan (tabii eğer mümkünse) çekilse idi sanırım daha güzel olurdu. İyi çalışmalar dilerim. |
|
Tarih: 11 Aralık 2011, 13:42 - İp: 88.***.**1.200 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|