| İstanbul-15 yorumları |
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Selahattin hocamın dediği gibi keşke hep sis olsa da kapatsa o çirkinliği. Güzel bir anı yakalamışsınız tebrik ederim Sezgin bey. |
|
Tarih: 15 Ocak 2012, 22:12 - İp: 88.***.**0.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Sezgin bey S/B olması hoş olmuş eline sağlık selamlar |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 04:27 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ahmetsu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Ellerinize sağlık..tebrikler.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 08:38 - İp: 212.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mechuliyet 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
büyük ekran bakılmalı
çok güzel olmuş
elinize sağlık |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 09:45 - İp: 88.***.**0.81 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotogeist 
üye (Amatör) Ankara 
|
güzel tonlama... tebrik ettim... sağlıcakla.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 10:11 - İp: 212.***.**6.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Çok güzel...
Tebrikler Sezgin Bey,
Selamlar, |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 11:18 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tezcanh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Farklı bir İstanbul karesi olmuş...keyifle izledim...Tebriklerimle... |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 12:13 - İp: 85.***.**6.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
abal 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Değişik bir kare olmuş Sezgin bey,
hafif bir gökyüzü crobu aklımdan geçti,
emeklerine sağlık.
selamlar.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 13:47 - İp: 62.***.**8.122 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
SEZGİN Bey güzel bir istanbul karesi tebrikler .selamlar . |
|
Tarih: 16 Ocak 2012, 22:54 - İp: 94.***.**9.1 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
Büyülü bir havası olmuş. Kutluyorum güzel karenizi... |
|
Tarih: 4 Mart 2012, 00:23 - İp: 88.***.**4.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|