| Kağızman yorumları |
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Askerlik yıllarımda o coğrafyayı epeyce dolaşmıştım.Çekim koşulları ve diyafram değeri düşünüldüğünde çok çok başarılı bir sonuç.Büyütülerek izlendiğinde bu daha iyi anlaşılıyor.Işık,tonlama ve detay netliği/zenginliği çok güzel.
Kutlarım Burcu Hn,
Selamlar, |
|
Tarih: 8 Şubat 2012, 23:29 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
VİSNEKARAMEL
ÇOK GÜZEL KARELEMİŞİN..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 8 Şubat 2012, 23:58 - İp: 85.***.**3.231 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
famken 
üye (Amatör) Bursa 
|
çok güzel emeğinize sağlık.. |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 01:10 - İp: 78.***.**4.181 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mechuliyet 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
"Kağızmana ısmarladım...."
bi ben miyim fotoğrafı görünce diline bu şarkı terennüm eden
harika bi manzara olmuş.. Kazıma katılmıyorum ben olsam bende sarkardım
elinize sağlık Burcu Hanım
sevgiler |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 08:31 - İp: 88.***.**1.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
Burcu hanım güzel bir kare, tebrikler.
Işığınız ve huzurunuz bol olsun. |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 09:02 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pinkdream 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel manzara Burcu hanım tebrik ederim... |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 10:07 - İp: 85.***.**7.172 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
35buca 
üye (Amatör) İzmir 
|
Gerçekten mükemmel bir doga , çok güzel aktaröışsınız tebrikler selamlar |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 12:50 - İp: 212.***.**4.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mutina 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
iklim olarak kars'la alakası olmayan bir yer,tabiatı çok güzeldir,güzel bir çalışma emeğinize sağlık. |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 16:41 - İp: 78.***.**9.97 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sezgin72 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel bir kare olmuş. Elinize sağlık... |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 22:45 - İp: 85.***.**4.15 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
doga48 
üye (Meraklı) Muğla 
|
doku çok güzel....Hoş görünüyor.Emeğinize sağlık....Selamlar... |
|
Tarih: 9 Şubat 2012, 23:35 - İp: 88.***.**6.5 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|