| Botanik Parkı... Devam... yorumları |
|
ergenz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel emeğinize sağlık,selamlar. |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 13:29 - İp: 212.***.**9.18 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
bir iki dakika bekleyip kıvrımların birine bir model bulsaymışsın diyeceğim ... Ağaçların büyüklüğü hakkında bir fikir yok fotoğrafta ... Çünkü ölçeklendirmek için bir obje (model) yok ...
Ama yeşilin hatırı var diyeceksin , elhak doğru ...
Kutlarım dostum .
Selamlar . |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 13:42 - İp: 88.***.**6.138 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
micosms 
üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) Samsun 
|
Süper Hocam. buranın tıpa tıp aynısı Ordu Perşembe Radar Yolu. Zaten orada Karadeniz ya benzememesi mümkün değil... Harika,kutluyorum. |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 13:52 - İp: 212.***.**0.51 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
murad74 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
guzel parkin guzel fotografi olmus,eline saglik Halil abi,
selamlarimla |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 15:39 - İp: 82.***.**3.150 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
halil bey ne kadar güzel cennete giden yolmu burası emeğine sağlık .selamlar . |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 15:41 - İp: 94.***.**9.114 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
karsar 
üye (Amatör) Artvin 
|
Yeşilin güzelliği...
Eline sağlık HALİL BEY..
Selamlar... |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 15:53 - İp: 78.***.**7.72 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
bir çift yürüyor yolda ben gördüm |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 15:58 - İp: 85.***.**0.89 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
35buca 
üye (Amatör) İzmir 
|
Yeşilin her türlüsü var sanırım burda , bölge gerçekten çok güzelmiş
Halil bey sayenizde bizde fikir edindik .
Tebrikler selamlar |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 16:19 - İp: 212.***.**4.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel karelenmiş, eline sağlık Halil bey, selamlar... |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 18:49 - İp: 176.***.**4.194 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pala25 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Bursa 
|
nede olsa karadeniz ama yinede uludağ başka
selamlar halil bey tebrik ederim
selam ile ışığın ve huzurun bol olsun |
|
Tarih: 16 Şubat 2012, 20:41 - İp: 88.***.**7.163 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|