| ... ::: Kukumav -2- ::: ... yorumları |
|
kurat 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Tebrikler çok güzel olmuş... |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 13:15 - İp: 92.***.**3.61 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Bunun netliği daha iyi.Kadrajı da.Güzel olmuş.
Tebrikler,
Selamlar |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 15:56 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
damarci 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
bu lensen inanilmaz yaklasmissiniz cok guzel gozleri var tebrikler ve selamlar |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 16:00 - İp: 82.***.**5.146 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
çok güzel, çok güzel. tebrikler. |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 17:42 - İp: 95.***.**3.126 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
b.turkes 
üye (Amatör) Nevşehir 
|
Nazım bu kuş sana asker selamı vermeye çalışmış...
emeğine sağlık yine çok hoş bir kare sunmuşsun... |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 18:52 - İp: 88.***.**5.203 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Nazım bey güzel bir yakın çekim çalışması elinize sağlık selamlar |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 19:01 - İp: 149.***.**0.142 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sezgin72 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Etkileyici bir kare olmuş. Tebrikler... |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 22:45 - İp: 85.***.**5.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
35buca 
üye (Amatör) İzmir 
|
Çok sağlam fotograf tebrik ederim |
|
Tarih: 29 Şubat 2012, 23:05 - İp: 85.***.**8.148 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
guney06 
üye (Amatör) Ankara 
|
Çekmenize biraz kızmış gibi Çok güzel kare elinize sağlık,Selamlarımla |
|
Tarih: 1 Mart 2012, 00:43 - İp: 78.***.**5.49 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
Çok güzel bir kare olmuş. Emeğinize sağlık.
Işığınız ve huzurunuz bol olsun. Selamlar. |
|
Tarih: 1 Mart 2012, 10:21 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|