| Ordek-2 yorumları |
|
fena34 
üye (Amatör) İstanbul 
|
tbrkler güzel bi kare olmuş |
|
Tarih: 1 Mart 2012, 23:53 - İp: 88.***.**8.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ebu_bekr 
üye (Meraklı) Rize 
|
renkleri cok caanlı cıkmıs ve cokta net kutlarım.. |
|
Tarih: 2 Mart 2012, 21:52 - İp: 176.***.**7.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
acelya00 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel yansıma elinize sağlık tebrikler... |
|
Tarih: 5 Mart 2012, 16:15 - İp: 94.***.**4.76 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
metecimen 
üye (Amatör) Denizli 
|
Mükemmel...Selamlar, tebrikler. |
|
Tarih: 8 Mart 2012, 11:16 - İp: 178.***.**1.84 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
turan276 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
Elinize sağlk yansıması ile nefis olmuş. |
|
Tarih: 15 Mart 2012, 18:19 - İp: 85.***.**1.164 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
metecimen 
üye (Amatör) Denizli 
|
Mükemmel...Selamlar,tebrikler. |
|
Tarih: 30 Mart 2012, 12:12 - İp: 178.***.**7.115 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kuzeyemir 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Aydın 
|
cam gibi bir çekim. tebrik ederim... |
|
Tarih: 1 Nisan 2012, 00:38 - İp: 95.***.**0.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muhvolkan 
üye (Meraklı) Samsun 
|
çok canlı, tebrikler I |
|
Tarih: 1 Nisan 2012, 00:45 - İp: 88.***.**1.120 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koylukizi74 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel bir kare..
tbrler... |
|
Tarih: 9 Nisan 2012, 20:37 - İp: 88.***.**6.203 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hauhet 
üye (Amatör) İzmir 
|
ne kadar temiz bir görüntü olmuş tebrikler |
|
Tarih: 19 Haziran 2012, 06:22 - İp: 78.***.**3.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|