| Aile.. yorumları |
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Bunlar ne güzel tonlar Faruk Amca ? ...
Ters ışık çok etkileyici .
Kutlarım .
Çok selam . |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 16:21 - İp: 88.***.**2.50 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Ne güzel pozlanmış güzel gül ailesi.Ellerinize sağlık AMCA...Saygılar.. |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 17:25 - İp: 85.***.**3.163 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Faruk amcam gülün rengi ne kadar güzel ve sorulduğunda gül gibi geçiniyoruz deriz ,ellerine sağlık insanların gül gibi geçimli olması dileğiyle .saygılar selamlar . |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 17:45 - İp: 176.***.**5.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ukaradis 
üye (Amatör) Çorum 
|
Çok güzel,tebrikler Faruk amca. |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 18:02 - İp: 141.***.**0.251 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nikon la sigma 70-300 mm lens uyumluğu bu kadar güzel ve net olması ancak ustanın elinde olur, tebrikler Faruk amca, selamlar... |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 19:32 - İp: 176.***.**4.245 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Nefis ışık,nefis kompozisyon ve nefis pozlama.
Eline sağlık Amcam.
Selam ve saygılarımla, |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 19:47 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
holifera 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Antalya 
|
güzel kompozisyon,güzel pozlama Faruk amca..aile temasını sevdim
tebriklerimle...sevgiler__ |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 20:52 - İp: 78.***.**7.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ergenz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis...
Emeklerinize sağlık Faruk amcam selamlarımla. |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 21:40 - İp: 85.***.**5.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
levent33 
üye (Meraklı) Bursa 
|
emeğine sağlık faruk amca. mükemmel bir kare. saygılar selamlar efendim.
#25.05.2012 21:41:51 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 21:41 - İp: 78.***.**1.201 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Çok güzel bir kare Faruk amca. Elinize sağlık. sevgi ve saygılar. |
|
Tarih: 25 Mayıs 2012, 21:55 - İp: 95.***.**0.31 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|