| Mavi Gece... yorumları |
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
Parlement mavisi bir gece ve güzel dizeler. Tebrikler. |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 16:08 - İp: 94.***.**6.195 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
engine 
üye (Amatör) Yalova 
|
Sunumuyla da hoş kare, tebrikler. Selamlar. |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 17:53 - İp: 94.***.**1.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
devayapi 
üye (Amatör) İstanbul 
|
elif hanım mükemmel yakışmış sunumla .emeğinize sağlık |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 18:42 - İp: 78.***.**7.41 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Akşamın mavi saatleri fotografın seyir keyfini arttırmış.Kutlarım.emeğinize sağlık.. |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 20:03 - İp: 85.***.**3.149 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
humeyracelik 
üye (Amatör) Bursa 
|
Mavi tonlar nasılda yakışır geceye....Çok güzel... |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 20:09 - İp: 78.***.**3.11 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Elif kardeşim mavi tonda geceyi seyretmek çok nefis kutlarım ,şiir ayrı bir güzellik katmış ellerine sağlık ,selamlar iyi geceler . |
|
Tarih: 7 Haziran 2012, 22:47 - İp: 78.***.**7.122 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
Çok hoş bir çalışma. yüreğinize sağlık...
Işığınız bol, mutluluğunuz daim olsun.
Selamlar.. |
|
Tarih: 8 Haziran 2012, 11:09 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
turhancemal 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
sunumuyla beraber cok hos bir calisma olmus emeginize saglik selamlar |
|
Tarih: 10 Ağustos 2012, 23:57 - İp: 188.***.**1.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mrt54 
üye (Meraklı) Sakarya 
|
Güzel bir çalışma olmuş , açıklamada ayrı bir hava katmış . Tebrik ediyorum Elif hanım , selamlar.. |
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 02:56 - İp: 88.***.**7.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hardwrestler 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
çok güzel inan korkumuzdan tungsten ışık kullanamıyoruz siz başarmışsınız saygılar sunuyorum tebrikler. |
|
Tarih: 23 Aralık 2012, 17:57 - İp: 95.***.**3.95 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|