| Gölde Hayat yorumları |
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Büyük beğeni ile izledim, emeğinize sağlık... |
|
Tarih: 17 Haziran 2012, 23:07 - İp: 176.***.**6.18 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aylmz 
üye (Amatör) Kars 
|
Tambi gel keyfın gel Ugur hocam elelrnıze saglık sızn manzaraları ozledık ellerınıze saglık... |
|
Tarih: 17 Haziran 2012, 23:11 - İp: 78.***.**8.148 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Çok çok harika bir kare. kompozisyon ve pozlama müthiş . tebrikler, selamlar. |
|
Tarih: 17 Haziran 2012, 23:47 - İp: 95.***.**5.198 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
AMAN YARABBİM BU NE GÜZEL MANZARA...ENFESSS...MUHTEŞEM...ELİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK UĞUR BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 17 Haziran 2012, 23:57 - İp: 88.***.**1.206 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dedross 
üye (Meraklı) Bursa 
|
kartpostal gibi olmuş, elinize sağlık |
|
Tarih: 17 Haziran 2012, 23:58 - İp: 78.***.**3.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Uğur bey kardeşim fevkaladenin fevkinde çok nefis ellerine sağlık ,selamlar sağlıkla esen kalınız . |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 00:12 - İp: 78.***.**5.121 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erdemvarol 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tamam ben buldum bu fotoğrafınızı istiyorum Uğur abi
Altına imzanızla Duvarıma asarım.
Sevgiler. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 00:13 - İp: 78.***.**9.92 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
derinmavi01 
üye (Amatör) Adana 
|
Resimleriniz çok güzel Uğur bey.
Formdaki yazınızı da okudum çok faydalı bilgiler, bundan sonraki çekimlerim de hep aklıma geleceksiniz Teşekkürler. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 01:50 - İp: 78.***.**4.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gazisahin 
üye (Meraklı) Almanya 
|
ne güzel yer ugur abi. nefis fotograf,manzaraya hayran kaldim.
eline saglik selamlar abi. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 02:08 - İp: 92.***.**7.110 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
mükemmelinde üstünde bir fotoğraf olmuş emeğinize sağlık |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 08:19 - İp: 85.***.**8.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|
|