| Hanımeli Kelebeği yorumları |
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
tebrikler adem güzel kayıt.. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 08:53 - İp: 81.***.**0.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mutation 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel bir kare olmuş, emeklerinize sağlık.. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 09:18 - İp: 193.***.**4.204 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Kadraj içi yerleşim ve tonlar çok güzel .
Güzel macro .
Kutlarım Adem .
Selamlar . |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 12:04 - İp: 88.***.**7.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ahfaruk 
üye (Amatör) Konya 
|
Tamron'a ilgim artıyor.
Tebrikler Adem kardeşim... |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 12:19 - İp: 78.***.**9.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Adem bey güzel bir tür güzel bir çekim kutlarım selamlar |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 13:20 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yavuzca 
üye (Amatör) Aydın 
|
Güzel bir makro çekim, kutlarım... |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 15:20 - İp: 194.***.**8.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
b.turkes 
üye (Amatör) Nevşehir 
|
çok güzel karelemişsiniz emeklerinize sağlık
|
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 15:27 - İp: 78.***.**8.35 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
derinmavi01 
üye (Amatör) Adana 
|
Çok güzel bir makro olmuş.Tebrikler.. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 21:40 - İp: 78.***.**4.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ukaradis 
üye (Amatör) Çorum 
|
Çok güzel,tebrikler Adem bey. |
|
Tarih: 18 Haziran 2012, 21:47 - İp: 141.***.**2.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
micosms 
üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) Samsun 
|
Konduğu dallarla grafik etkisi de ön plana çıkmış kaliteli macro çalışma. Emeğinize sağlık. Kutluyorum. Selamlar... |
|
Tarih: 26 Haziran 2012, 09:07 - İp: 212.***.**0.51 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|