| İstanbul Kareleri.. yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
TONLARI KOMPOZİSYONUYLA NEFİS OLMUŞ FARUK BEY AMCA ELLERİNİZE SAĞLIK TEBRİK EDİYORUM. |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 08:27 - İp: 85.***.**4.0 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ademgorgulu 
üye (Amatör) Ankara 
|
kompozisyon ve tonlar nefis..
eline yüreğine sağlık faruk amcam..
ellerinden öperim.
sevgiler |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 09:26 - İp: 91.***.**5.10 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
karsar 
üye (Amatör) Artvin 
|
NEFİS İSTANBUL KARESİ...EMEKLERİNE SAĞLIK FARUK AMCA..
SELAMLAR... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 09:32 - İp: 78.***.**2.149 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tezcanh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel kare Faruk amca , Tebrik ediyorum...saygıyla... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 09:35 - İp: 88.***.**7.235 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ahmetsu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ellerinize sağlık... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 09:39 - İp: 212.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
çok güzel istanbul manzarası |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 10:04 - İp: 212.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Faruk amcam. Selamlar... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 10:21 - İp: 176.***.**6.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Size has tonlar birbaşka yakışıyor İstanbul karelerine
Martı, vapur, İstanbul silüeti güzel üçleme olmuş
emeğinize sağlık Faruk amca
|
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 10:54 - İp: 212.***.**5.215 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
extremexif 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Emeklerinize sağlık Fayzın amcam,
selamlarımla... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 11:07 - İp: 85.***.**2.205 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tmy 
üye (Amatör) İzmir 
|
cok güzel kare. tebrikler Faruk amca... |
|
Tarih: 25 Haziran 2012, 11:51 - İp: 176.***.**2.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|