| Lahey’den... yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Laheyden guzel bir kesit,bisikletler sabahin erken saatine ragmen hemen dikkat cekiyor,yumusak tonlarıyla cok guzel bir sehir karesi olmus,ellerine saglik Athan tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 08:12 - İp: 85.***.**6.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Güzel açı yakalamışsın Athan kardeşim.
Ellerine sağlık,
Selamlar, |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 08:53 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Focal uzaklık 17 mm olunca perspektif eğrilerinden kaçma lolanağı yok .
Bu çekimlerde "Tilt" lensler sağdaki ve soldaki eğilmeleri çekimde düzeltiyor . Özellikle mimarların kullandığı lens bunlar .
Fatih Demirhan'ın son fotoğraflarında bu lensin ne kadar önemli bir işlevi olduğunu görmek mümkün .
Tonları çok beğendim Athan .
Çalışmalarını uzaktan da olsa izliyor , başarılar diliyorum .
Selamlar . |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 09:11 - İp: 88.***.**2.140 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
keeazim 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Bursa 
|
Genıs genıs ızledım__Emegıne saglık dostum..
Çok selam.. |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 09:26 - İp: 78.***.**0.126 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
askosa1952 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrikler ederim güzel kare selamlar |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 12:50 - İp: 95.***.**7.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Tonları ve ışığı güzel bir çekim olmuş bu.
Selamlar Dostum.
|
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 13:14 - İp: 78.***.**1.233 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
devayapi 
üye (Amatör) İstanbul 
|
hoşgeldiniz athan bey güzel s/b karenizle
emeklerinize sağlık |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 13:25 - İp: 78.***.**4.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Athan bey. Fotograf kendini izlettiriyor. S/B yakışmış. Selamlar... |
|
Tarih: 4 Temmuz 2012, 13:30 - İp: 92.***.**8.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sezgin72 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel bir kare olmuş. Tebrikler... |
|
Tarih: 8 Temmuz 2012, 16:19 - İp: 85.***.**1.225 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seher arap 
üye (Meraklı) Çorum 
|
Güzel bir siyah beyaz resim.Diğer siyah beyazresimlerinizde çok güzel.Ayrıca yaşam felsefenizde harika.yazdıklarınıza katılıyorum.ne kadar bu doğrultuda yaşamımızızı götürüyoruz.doğrusu yazdıklarınız beni düşündürdü.... |
|
Tarih: 1 Ocak 2013, 20:58 - İp: 46.***.**2.214 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 |
|
|