| Bana Bırseyler Anlat!.. yorumları |
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Cok güzel kare,eline saglik Kazim Ustam.
selamlar |
|
Tarih: 18 Temmuz 2012, 23:50 - İp: 78.***.**2.168 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bellapais 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Çok şey anlatan, harika bir kare...
Emeğinize sağlık... |
|
Tarih: 19 Temmuz 2012, 02:03 - İp: 95.***.**2.47 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
emrcaa41 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
her zamanki gibi çok güzel olmuş eline sağlık selamlarımla
#19.07.2012 08:06:46 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 19 Temmuz 2012, 08:06 - İp: 85.***.**9.18 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
Renkli versiyonu daha bi çekici geldi bana. Tebrikler paşam. |
|
Tarih: 19 Temmuz 2012, 14:46 - İp: 94.***.**5.110 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Kazım yeğenim baştan anlatsam uzun süre sondan anlatsam bir şey anlamazsın ,en iyisi fotoğraf çok şeyler anlatıyor anlayana ,eline sağlık ,selamlar kaymağııııım . |
|
Tarih: 20 Temmuz 2012, 14:48 - İp: 176.***.**5.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mechuliyet 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
on numara kompozisyon.. azcık yanmış gibi fotoğraf, sebebini bilemedim.. renklisini Halil abi istemiş zaten ne de iyi etmiş
sağlam fotoğraflar çıkar burdan üztad
sevgiler |
|
Tarih: 22 Temmuz 2012, 10:35 - İp: 78.***.**4.83 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
Çok güzel..
Selamlar kardeşim.. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2012, 13:47 - İp: 85.***.**9.176 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
jeofem 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
hımmm bu ne yaaa..görmeyeli ilerleme var sende Kazım kardeş..tebrik ederim..çok hoşuma gitti..bende kara kalem olarak denemek isterdim bu güzelliği...
#20.08.2012 20:45:02 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 4 Ağustos 2012, 01:41 - İp: 85.***.**3.198 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|