» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Mf Lensleri Kullanmak - Lens Conver
| [B]Lens Converter nedir?[/B] Her SLR ve DSLR makine kendisi için uygun bayonetli lensleri kullanabilir. Farklı bir lensi takabilmek için mutlaka dönüştürücü (converter) kullanmanız gerekmektedir. Bunun için metalden imal edilmiş özel aparatlara Lens Converter denilmektedir. ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
tatli,
(1)
|
Ziyaretçi: 5283 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Osmanlının Ayak İzleri...
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
yigiterdem
Portfolyo için tıklayın
|
Osmanlının Ayak İzleri... |
Makina : |
Fujifilm Finepix HS20
|
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
Kültürel Miraslarımız
Mimari
Şehir
|
Eklenme Tarihi : |
10 Eylül 2012 |
Görüntülenme : |
1447 |
Açıklama : |
PRİZREN-KOSOVA
Osmanlı İmparatorluğu’nun fethinden önce Sırp yönetiminde olan Prizren, Sultan I. Murad tarafından, I. Kosova Savaşı (1389) sonrasında ele geçirilmiş (1390), şehrin kesin fethi ise Fatih Sultan Mehmed zamanında gerçekleştirilmiştir.
II. Dünya Savaşı sırasında Prizren, İtalya kontrolundaki kukla devlet Arnavutluk’un egemenliğinde olmuştur.
1944 yılında Komünist Yugoslavya idaresi şehri alıp, Sırbistan idaresi altında olan Kosova ve Metohiya Bölgesi’nin parçası olarak konumlandırmıştır.
17 Şubat 2008 tarihinde Kosova Cumhuriyeti’nin tek taraflı olarak ilan ettiği bağımsızlık ile beraber Prizren, Kosova Cumhuriyeti’nin ikinci büyük şehri olarak, bu yeni cumhuriyetteki yerini almıştır
Bugün şehirde Arnavutlar, Türkler, Boşnaklar, Romlar
(Roman Halkı), Fandalar (Katolik Arnavutlar) beraberce yaşamaktadırlar. Bu yapı içinde Osmanlı devrinden itibaren bölgenin kültür ve anlaşma dili Türkçe, bugününde de aynı güçte olmasa da özelliğini korumaktadır. Bunda Prizren Türklerinin sosyal yapıdaki baskın, etkili, aktif durumları ön plandadır.
ALTINDAN AKDERE'NİN AKTIĞI TARİHİ TAŞKÖPRÜ, SİNAN PAŞA CAMİİ, SOL ÜSTTE PRİZREN KALESİ, FOTOĞRAFIN SAĞINDA DA ŞADIRVAN DENİLEN ÇARŞI MERKEZİ... |
İp : |
88.***.**2.252 |
|
|
|
|
|
Osmanlının Ayak İzleri... yorumları |
|
yavuzca üye (Amatör) Aydın
|
Güzel bir kare, kutlarım... |
|
Tarih: 11 Eylül 2012, 09:51 - İp: 194.***.**8.240 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ankaraser üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara
|
harika çalışma |
|
Tarih: 12 Eylül 2012, 15:06 - İp: 212.***.**1.130 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
metecimen üye (Amatör) Denizli
|
Tebrikler. Selamlar. |
|
Tarih: 17 Eylül 2012, 19:38 - İp: 178.***.**1.84 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lya üye (Amatör) Bursa
|
Erdem hocam emeğine sağlık,güzel bir sunum ve açıklama olmuş,selamlar. |
|
Tarih: 22 Eylül 2012, 21:29 - İp: 149.***.**5.189 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|