| Zeytuni Zıpzıp yorumları |
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
ÇOK İYİ...KUTLARIM...SELAMLAR... |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 17:10 - İp: 78.***.**8.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
Papatyası arka fonu ile bütünleşmiş. Eline sağlık. |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 18:43 - İp: 94.***.**4.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Capcanlı,çok güzel,tebrikler Kenan beyciğim |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 19:35 - İp: 78.***.**6.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
famken 
üye (Amatör) Bursa 
|
çok iyi tebrikler Kenan hocam.. |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 19:35 - İp: 176.***.**2.132 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Kenan kardeşim çooook güzeeeel emeğine sağlık ,selamlar iyi akşamlar . |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 21:58 - İp: 78.***.**4.241 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koylukizi74 
üye (Amatör) İstanbul 
|
daha güzeli olamazdı...
bence nefis bir çekim..
kutlarım... |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 22:02 - İp: 88.***.**9.26 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
vayy!.. üstad harika;
yani çekim yok çeken yok papatya yok tür diyelim
kısacası ekipmanın hakkı ile yaratanın güzellinin birleştiği noktaya bakıyorum...
saygılar ve selamlar..
|
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 22:45 - İp: 85.***.**8.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
ve de imzayı yeni farkketim
çok şık... |
|
Tarih: 26 Eylül 2012, 22:46 - İp: 85.***.**8.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
belli...
selam söyleyiniz... |
|
Tarih: 27 Eylül 2012, 09:13 - İp: 88.***.**1.101 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
Enfes bir kayıt.. |
|
Tarih: 27 Eylül 2012, 12:53 - İp: 85.***.**4.62 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|