| Sevgili Büyüğüm F. Fayzin yorumları |
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
İNŞALLAH GÜZEL HABERLER ALIRIZ...SELAMLAR... |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 01:00 - İp: 88.***.**8.211 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis kompozisyon olmuş,umarım bir sorun yoktur,ellerinize sağlık Tamer ustam tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 07:58 - İp: 88.***.**3.31 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Güzel paylaşım olmuş ama yazdıklarınız beni de düşündürdü.
Umarım Faruk amcanın birşeyi yoktur. Söylediklerinzden sonra bende çok merak ettim.Haber alırsanız beni de bilgilendirirseniz sevinirim Tamer abi
|
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 10:09 - İp: 176.***.**0.122 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok çok güzel kompozisyon..İyi habarlerinizi bekliyoruz..Selamlar.. |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 10:12 - İp: 85.***.**3.162 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
sevginin güzelliğine baş kuştu bi yakın eylemiş...güzel yüreğine selam olsun...
yine şilaklamaya gitmiştir bi yerlere... |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 10:35 - İp: 88.***.**1.101 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
faruk amca inşaallah iyidir |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 10:55 - İp: 85.***.**8.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
byelanor 
üye (Amatör) Muğla 
|
Fotoğraf çekmeye ve paylaşmaya yeni başladım.NF ailesinde büyük üstad ların olduğunu fark ettim.Paylaştığım fotoğraflar da yorum alamadığım ama almak için elimden gelinin en iyisini sunacağım günleri bekliyorum.O üstadlar dan biri de FARUK FAYZİN AMCA. Yorumlarının altındaki imzası o kadar hoşuma gitti ki sanki çok önceden beri herkesi tanıyormuş sıcaklığını ve sevgisini yansitıyor.İnşallah kendisi iyidir ve bir gün banada yorum yazması nasip olur |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 10:58 - İp: 92.***.**9.128 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Umarım iyidir amcamız... |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 11:56 - İp: 78.***.**6.50 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ok06 
üye (Amatör) Ankara 
|
İyi haberlerini dört gözle bekliyoruz... |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 12:03 - İp: 88.***.**3.192 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
n.f.a 
üye (Amatör) Ankara 
|
haber alan yokmu henüz. |
|
Tarih: 29 Eylül 2012, 12:15 - İp: 78.***.**3.243 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|