| Handüzü Yaylası 3 yorumları |
|
fuat_halil 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Yurtdışı 
|
çok güzel karelenmiş....kutlarım...selamlarımla. |
|
Tarih: 8 Ekim 2012, 22:37 - İp: 46.***.**2.86 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
keman 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
sonbaharın renkleri olşmaya başlamış artık güzel kompozisyon olmuş kutlarım selamlar |
|
Tarih: 9 Ekim 2012, 09:36 - İp: 194.***.**9.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Emeğinize sağlık.Kutlarım.. |
|
Tarih: 9 Ekim 2012, 14:47 - İp: 85.***.**4.71 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mtc 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel bir kare, elinize sağlık. tebrik ederim selamlar.. |
|
Tarih: 9 Ekim 2012, 19:45 - İp: 78.***.**7.158 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aksulu 
üye (Amatör) Rize 
|
açın pozlaman nefis gerçektende ismail abi,
emeğine sağlık..
gezdikçe eline geçen fırsatları her daim değerlendirmen dileği ile..
çok selamlar.. |
|
Tarih: 9 Ekim 2012, 23:35 - İp: 78.***.**0.210 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Soğuk sıcak renklerle çok güzel dengede kare. tebrikler.selamlar |
|
Tarih: 9 Ekim 2012, 23:41 - İp: 85.***.**6.42 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
keeazim 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) Bursa 
|
Nefısss__ |
|
Tarih: 10 Ekim 2012, 18:08 - İp: 78.***.**8.0 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotohoca 
üye (Amatör) Eskişehir 
|
Kutluyorum.Selamlarımla... |
|
Tarih: 10 Ekim 2012, 19:21 - İp: 94.***.**4.233 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sulhiye 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel bir kare, tebrikler |
|
Tarih: 11 Ekim 2012, 10:00 - İp: 176.***.**2.24 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
enfes renk tonları...tebrikler. |
|
Tarih: 11 Ekim 2012, 14:38 - İp: 217.***.**1.107 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|