| Kırmızı yorumları |
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Tebrikler Feyzullah Bey .
Selamlar . |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 12:07 - İp: 109.***.**0.207 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
Tebrikler Feyzullah hocam.
selamlar. |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 12:11 - İp: 78.***.**8.25 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kustahmavi 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Tekirdağ 
|
gerek rekler gerek kompozisyon olsun, muazzam teşekkürler üstad  |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 14:00 - İp: 188.***.**1.31 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel kare, emeğinize sağlık.
Selamlar. |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 15:09 - İp: 78.***.**7.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
güzel bir çalışma |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 15:59 - İp: 88.***.**0.236 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ttekoglu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Emeğinize Sağlık, çok iyi.. Tebrikler. |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 16:01 - İp: 88.***.**3.48 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tmy 
üye (Amatör) İzmir 
|
çok beğendim.
yürekten kutlarım.. |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 18:44 - İp: 78.***.**4.162 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ergenz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrik ederim selamlarımla... |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 19:35 - İp: 85.***.**3.31 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kalemdark 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Estetik ve ilginç bir kare; Elinize sağlık; Tebrikler... |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 20:08 - İp: 88.***.**0.219 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fuat_halil 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Yurtdışı 
|
Güzel kompozisyonda şık bir kare olmuş,tebrik ederim.. |
|
Tarih: 6 Kasım 2012, 21:09 - İp: 83.***.**8.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|