| Huzuru Bulanlar 2 yorumları |
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Murat bey. Selamlar... |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 17:30 - İp: 188.***.**1.82 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tkizartici 
üye (Amatör) İzmir 
|
Muhteşem bir yansıma görünümü olmuş. Tebrik ederim...Ellerinize sağlık. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 18:17 - İp: 88.***.**2.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fuat_halil 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Yurtdışı 
|
Çok etkileyici bir kare,tebrik ederim ellerinize saglik ..Selamlar... |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 19:47 - İp: 83.***.**8.126 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
humeyracelik 
üye (Amatör) Bursa 
|
Sonbahardan güzel kare,tebrikler... |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 20:23 - İp: 78.***.**1.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
famken 
üye (Amatör) Bursa 
|
çok güzel tebrikler selamlar.. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 20:29 - İp: 176.***.**6.201 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
m.e.l.t.e.m 
üye (Amatör) Konya 
|
çok güzel..tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 20:32 - İp: 95.***.**8.187 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Tebrik ediyorum..esenlikler...başarılar. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 21:08 - İp: 176.***.**8.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Bulutlar, yansımalar, hazan tonları çok güzel
emeğinize sağlık Murat bey |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 21:29 - İp: 82.***.**1.196 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
engine 
üye (Amatör) Yalova 
|
Güzel sonbahar karesi, tebrikler. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 21:35 - İp: 46.***.**8.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel bir yansıma karesi , emeğinize sağlık Murat bey.
Selamlar. |
|
Tarih: 30 Kasım 2012, 22:07 - İp: 78.***.**3.63 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|