| Sonbarın Son Gülleri yorumları |
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Daire efektinin fotoğrafa bir katkısı yok , aksine göz kaçırıyor ...
Selamlar Hüseyin . |
|
Tarih: 5 Aralık 2012, 19:14 - İp: 46.***.**0.30 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Arşivden bir kare. Yuvarlak konusunda Selahattin beye hak veriyorum. Gülün çekimi güzel. Kutlarım Hüseyin. |
|
Tarih: 5 Aralık 2012, 20:32 - İp: 31.***.**6.6 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
MEMLEKETİME KAR YAĞDIYSA ARTIK SOĞUKLAR BAŞLAMIŞTIR DEMEK...GÜZEL KARENİZİ KUTLARIM HASAN BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 6 Aralık 2012, 01:03 - İp: 88.***.**3.80 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
Güzel paylaşım. eline sağlık. |
|
Tarih: 7 Aralık 2012, 16:38 - İp: 194.***.**8.185 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sulhiye 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Elinize sağlık güzel kare... |
|
Tarih: 8 Aralık 2012, 22:48 - İp: 176.***.**7.208 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
çok güzel olmuş
emeğinize sağlık |
|
Tarih: 9 Aralık 2012, 09:41 - İp: 176.***.**9.169 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabiatci 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Gaziantep 
|
Güzel paylaşım.Işıkla kalın.Selamlar.
|
|
Tarih: 11 Aralık 2012, 11:13 - İp: 88.***.**3.136 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
güzel bir çalışma |
|
Tarih: 12 Aralık 2012, 11:27 - İp: 212.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel kare, emeğinize sağlık Hüseyin bey.
Selamlar. |
|
Tarih: 29 Aralık 2012, 14:36 - İp: 78.***.**7.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|