| Yansıma.. yorumları |
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Güzel kompozisyon olmuş Faruk amca
emeğine sağlık |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 16:11 - İp: 176.***.**8.39 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Güzel görmüş ve göstermişsiniz Amcam.
Elinize sağlık,
Selam ve saygılar, |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 16:22 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel fotoğraf...Emeğine sağlık F fayzin amca...Saygılar. |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 20:13 - İp: 94.***.**4.189 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Tebrikler...esenlikler...gönlünüzce olsun her şey...selamlar. |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 21:27 - İp: 141.***.**8.168 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Faruk amcam çoooook güzeeeeel eline sağlık selamlar iyi akşamlar ,ellerinden öperim .sevgili amcam ... |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 22:00 - İp: 88.***.**7.158 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fuat_halil 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Yurtdışı 
|
... elinize emeğinize sağlık,çok güzel bir resim kompozisyonu olmuş,selamlar ... |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 23:02 - İp: 83.***.**8.150 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
GÜZEL KARE...KUTLARIM FARUK AMCAM...SELAMLAR... |
|
Tarih: 16 Aralık 2012, 23:39 - İp: 88.***.**4.210 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Faruk amcam güzel kare kutlarım.Selamlar |
|
Tarih: 17 Aralık 2012, 02:46 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
çok güzel faruk amca ellerine sağlık |
|
Tarih: 17 Aralık 2012, 18:50 - İp: 85.***.**2.209 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis bir kare, emeğinize sağlık Faruk amca.
Selamlar. |
|
Tarih: 29 Aralık 2012, 15:04 - İp: 78.***.**7.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|