| Tilki Nin...... yorumları |
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
BURDA NE KEYİF YAPILIR AMA...HEP ŞEHİR HEP ŞEHİR OLMAZ Kİ...GÜZELİNDEN OLMUŞ...KUTLARIM KAZIM...SELAM VE SEVGİLER... |
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 14:00 - İp: 78.***.**8.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel kare. Kutlarım Kazım. |
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 14:21 - İp: 95.***.**6.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mrt54 
üye (Meraklı) Sakarya 
|
Çok güzel bir çekim olmuş , ellerinize sağlık.. |
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 14:38 - İp: 88.***.**7.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabiatci 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Gaziantep 
|
Güzel çalışma.
Tebrikler.
Selamlarımla...
|
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 15:59 - İp: 88.***.**3.136 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zafercankiri 
üye (Amatör) Balikesir 
|
HOŞ BİR KARE OLMUŞ, KUTLARIM KAZIM BEY. |
|
Tarih: 21 Aralık 2012, 18:30 - İp: 88.***.**7.252 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
engine 
üye (Amatör) Yalova 
|
Kaçıp gitmeye değiyordur umarım, tebrikler. Selamlar. |
|
Tarih: 22 Aralık 2012, 07:52 - İp: 46.***.**8.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Güzel kare olmus,eline saglik Kazim ustam.Hayret demek dünyanin sonu gelmemis Selamlar |
|
Tarih: 22 Aralık 2012, 16:32 - İp: 87.***.**1.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
burcuart 
üye (Amatör) İstanbul 
|
hos ve dogal bır kare tebrıkler |
|
Tarih: 22 Aralık 2012, 17:03 - İp: 85.***.**9.161 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zeynodeniz 
üye (Meraklı) Adana 
|
Bu güzel tonları görünce iyi ki dönmüş demek geldi içimden Tebrik ederim arkadaşım. Selamlar. |
|
Tarih: 23 Aralık 2012, 02:19 - İp: 194.***.**0.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrik ediyorum...gönlünüzce olsun her şey... |
|
Tarih: 23 Aralık 2012, 21:25 - İp: 5.***.**1.159 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|