| Sepet-çi yorumları |
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Üstteki fotoğraf çok katkı sunmuş.Güzel kadraj ve kompozisyon.
Ellerine sağlık Cevdet Bey,selamlar |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 11:38 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
baytarim 
üye (Amatör) Antalya 
|
Çok sade,çok hoş...
|
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 12:16 - İp: 95.***.**6.102 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
Çok iyi açı.
Güzel fotoğraf.
Selamlar Cevdet hocam. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 12:29 - İp: 78.***.**0.202 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
engineergs 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Cevdet bey elinize sağlık hoş bir kare selamlar |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 13:58 - İp: 95.***.**4.180 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cembalki 
üye (Amatör) İzmir 
|
Yalın,karmaşık olmayan,bir okadarda ilgi çekici bir fotoğraf.
Sanırım ki açının katkısı büyük.
Tebrikler Cevdet bey.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 14:54 - İp: 88.***.**4.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
iyi fotograf dostum selamlar.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 15:05 - İp: 81.***.**0.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hardwrestler 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
tebrikler çok hoş bir kare .. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 19:20 - İp: 95.***.**6.143 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sercan78 
üye (Meraklı) Samsun 
|
çekim açısıyla kadraja çok değer katan,yardımcı öğesiyle ve tonlarıyla çok güzel fotoğraf emeklerinize sağlık.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 19:30 - İp: 176.***.**0.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Güzel açıdan iyi bir siyah beyaz.
Selamlar Cevdet abim. |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 19:33 - İp: 78.***.**7.5 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sulhiye 
üye (Amatör) İstanbul 
|
El sanatları zor olduğu kadar keyifli.Bu sanatla uğraşanlar iç dünyalarını yansıtırlar. Sepet işleyerek sanatlarını gösterirler.
Gerek renk seçimi gerek model olsun duygularını burada ilmek ilmek işlerler.
Çok beğenerek izlerim, tebrikler
Selamlar... |
|
Tarih: 16 Ocak 2013, 19:34 - İp: 176.***.**0.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|