| Gölgem yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel anlamlı kare olmuş,ellerinize sağlık Zafer bey tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 17 Ocak 2013, 20:41 - İp: 85.***.**0.135 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
devayapi 
üye (Amatör) İstanbul 
|
GÜZEL SÖZE NE DENİZ ZAFER BEY
EMEKLERİNİZE SAĞLIK |
|
Tarih: 17 Ocak 2013, 21:14 - İp: 78.***.**2.99 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Zafer bey kardeşim ne insanlarla ne insansız emeğine sağlık ,selamlar iyi geceler ... |
|
Tarih: 17 Ocak 2013, 21:30 - İp: 88.***.**8.189 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Elinize emeğinize sağlık.Kutlarım.( o elektrik direği olmasa sanki daha güzel olacakmış..)Selamlar.. |
|
Tarih: 17 Ocak 2013, 21:43 - İp: 85.***.**9.155 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Dip notu ile anlam kazanan bir çalışma olmuş..
Benim hoşuma gitti çalışamnız..
Elinize sağlık..
Saygılar.. |
|
Tarih: 17 Ocak 2013, 23:59 - İp: 78.***.**1.101 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Güzel çalışma Zafer bey. Elinize sağlık. |
|
Tarih: 18 Ocak 2013, 00:10 - İp: 85.***.**5.220 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mnbilen 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Düzce 
|
Güzel kare...
|
|
Tarih: 18 Ocak 2013, 00:24 - İp: 88.***.**0.238 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
güzel kare elinize sağlık. iyi akşamlar... |
|
Tarih: 18 Ocak 2013, 20:17 - İp: 5.***.**2.24 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Güzel kare,tebrik ederim Zafer bey.Selamlar |
|
Tarih: 20 Ocak 2013, 22:49 - İp: 78.***.**3.168 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Zafer bey. Güzel kare. Selamlar... |
|
Tarih: 20 Ocak 2013, 23:26 - İp: 176.***.**6.44 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|