| Atmaca Güvesi yorumları |
|
askosa1952 
üye (Amatör) Ankara 
|
asılı kalmak bu herhalde güzel kare selamlar |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 13:16 - İp: 78.***.**7.64 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
İlk kez gördüğümde bu küçük güveyi kelebek sanmıştım , şimdi her gördüğümde kendi kendime gülerim .
Emeğine sağlık dostum .
Çok selam . |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 13:26 - İp: 46.***.**2.52 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
güzel fotoğraf. ellerinize sağlık.
selamlarımla... |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 17:22 - İp: 88.***.**3.129 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgurmarti 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Bu atmaca güvelerini bu denli net yakalamak gerçekten zor... Emeklerine sağlık... |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 17:25 - İp: 95.***.**5.20 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aylmz 
üye (Amatör) Kars 
|
netlık şahane llerıne saglık abım... |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 17:29 - İp: 85.***.**9.203 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Mükemmel bir yakın çekim olmuş,nefis görünüyor atmaca güvesi,ellerine sağlık Ertan tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 17:38 - İp: 85.***.**4.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dedross 
üye (Meraklı) Bursa 
|
ayaktayım, alkışlıyorum |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 17:59 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Erten bey başarılı bir yakın çekim çalışması elinize sağlık.Selamlar |
|
Tarih: 30 Ocak 2013, 19:07 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
abdullah_03 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Afyonkarahisar 
|
Çok iyi... tebrikler... |
|
Tarih: 31 Ocak 2013, 00:30 - İp: 85.***.**9.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omarolf 
üye (Amatör) Kars 
|
Çok iyi. tebrikler |
|
Tarih: 31 Ocak 2013, 01:46 - İp: 176.***.**7.247 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|