| Alışılmışın Dışında.. yorumları |
|
sezgin72 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel bir kare olmuş. Elinize sağlık... |
|
Tarih: 9 Şubat 2013, 23:47 - İp: 85.***.**7.235 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sulhiye 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ÇOK ÇOK İYİ FOTOĞRAF TEBRİKLER
SELAMLAR |
|
Tarih: 25 Nisan 2013, 09:34 - İp: 82.***.**5.207 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pixelpixel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel bir fotoğraf olmuş elinize emeğinize sağlık
acaba nereden çekildiğinizi açık adres olarak yazabilir misiniz? |
|
Tarih: 11 Mayıs 2013, 19:04 - İp: 78.***.**4.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sanlav 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
güzel kare tebrikler.sol taraftaki ve ortadaki iki sarı bina biraz rol çalıyorlar bence kadrajı daha yukarı ayarlayıp o binalar yerine biraz daha gökyüzü ekleyebilirdin. emeğine sağlık.
|
|
Tarih: 11 Mayıs 2013, 19:32 - İp: 46.***.**3.27 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
howelljolly 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Gercekten de alisilmisin disinda harika bir bogaz fotografi, bir de gökyüzü de hafif rengini gösterseymis daha da güzel olurdu. Emeginize saglik. Tebrikler. |
|
Tarih: 12 Mayıs 2013, 22:59 - İp: 31.***.**6.223 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
jeofem 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Tebrikler Ünsal Bey ..nefis bir şehir manzarası elinize sağlık..selamlar.. |
|
Tarih: 15 Mayıs 2013, 17:38 - İp: 188.***.**8.170 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Emeğinize sağlık...gönlünüzce olsun her şey.. |
|
Tarih: 25 Mayıs 2013, 21:53 - İp: 5.***.**7.56 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|