| Televizyon Anteni yorumları |
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Nereye kadar gider bu böyle.Duyarliliginiz icin tebrik ederim.Selamlar |
|
Tarih: 25 Şubat 2013, 22:18 - İp: 78.***.**8.239 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
baberti 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
yanlış açı ve yanlış kadraj olarak değerlendiriyorum...
ayrıca offroad'ın bizzat kendisi doğa katliamıdır...
başarılar...
|
|
Tarih: 25 Şubat 2013, 22:25 - İp: 176.***.**1.69 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
DİYECEK SÖZ YOK...FOTOĞRAF HERŞEYİ ANLATIYOR...SORUNU İYİ AKTARMIŞSINIZ ŞENOL BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 25 Şubat 2013, 23:11 - İp: 88.***.**9.138 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Gelişmemiz için daha 200 yıla ihtiyacımız var,zaten kurutacagiz heryeri o zamana kadar.
İyi bir teşhis ve fotoğraf, kutlarım Senol bey. |
|
Tarih: 25 Şubat 2013, 23:15 - İp: 85.***.**3.63 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Doğa bilincimiz malesef yok. Ormanlarımızın değerini bilmiyoruz. Bu durum bizi yönetenlerin de işine geliyor. Fazla ayak basılmış, çoraklaşmış orman bölgelerini kurtaracaklarına 2B kapsamına sokup orman vasfını kaybetmiş alanlar deyip imara açıyor. Bu gidişle tarih derslarinde torunlarımıza "bir zamanlar geniş ormanlara sahiptik" diyeceğiz.
Selamlar Şenol bey. |
|
Tarih: 25 Şubat 2013, 23:23 - İp: 217.***.**7.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
çok güzel çalışma olmuş ellerinize sağlık |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 02:52 - İp: 85.***.**8.229 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Şenol hocam çok güzel konuya değinmişsiniz kutlarım nedense bir türlü bu huyumuzdan vazgeçemedik çöplerimizi her yere bırakmaktan.Selamlar sevgiler |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 12:27 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ad66 
üye (Amatör) Yozgat 
|
Haklısınız.
Saygılar. |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 12:34 - İp: 78.***.**8.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
SENOLYİLMAZ
İYİ BİR ANLATIM OLMUŞ..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 12:41 - İp: 85.***.**7.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hobyarli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Manisa 
|
Bizden sonra gelen nesiller hakkımızda iyi şeyler söylemeyecekler.
Her şey eğitimle başlar..
Emeklerine sağlık Şenol
Selamalr.. |
|
Tarih: 27 Şubat 2013, 10:26 - İp: 78.***.**3.70 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|