| Yüksek Doygunluk yorumları |
|
aylmz 
üye (Amatör) Kars 
|
guzel olmus elerınıze saglık... |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 17:05 - İp: 88.***.**6.159 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zehrasukran 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
çok güzel çekmişsiniz tebrik ederim |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 17:06 - İp: 78.***.**5.78 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Erdem hocam yüksek doygunluk çok yakışmış
Yansımalar, kahverengi ve yeşil tonların kontrastı çok güzel durmuş
emeğine sağlık |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 17:18 - İp: 212.***.**0.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bellapais 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Harika olmuş Erdem Bey, elinize sağlık.
Selamlar... |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 19:17 - İp: 94.***.**3.175 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
alkimbitirim 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Yurtdışı 
|
cok guzel tebrikler |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 19:20 - İp: 83.***.**2.157 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Cok güzel kare,tebrik ederim Erdem hocam.Selamlar |
|
Tarih: 26 Şubat 2013, 23:42 - İp: 78.***.**4.102 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dogasevgisi 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Giresun 
|
sol kenarda yemyeşil olsaydı mükemmel olacaktı emeklerinize sağlık çok çok selamlar |
|
Tarih: 27 Şubat 2013, 00:35 - İp: 78.***.**4.100 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis bir kare, kutlarım Erdem bey.
Selamlar. |
|
Tarih: 27 Şubat 2013, 08:22 - İp: 78.***.**7.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
paperman 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Tek kelimeyle harika ...
Selamlar |
|
Tarih: 27 Şubat 2013, 09:46 - İp: 96.***.**5.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
Çok güzel bir kare elinize sağlık.
Işığınız bol, mutluluğunuz daim olsun. selamlar. |
|
Tarih: 27 Şubat 2013, 09:48 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|