| Mogan Gölü yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Merak ettiğim yerlerden biri,bıyıklı başatankara için gelmem lazım oraya,ellerinize sağlık dostum tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 16:13 - İp: 85.***.**1.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
engineergs 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Feyzullah bey güzl bir kare olmuş elinize sağlık çok selamlar |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 16:26 - İp: 78.***.**7.168 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
güzel bir paylaşım |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 16:30 - İp: 212.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
İyi ışıkta yansılarında değer kattığı güzel manzara fotografı.Elinize emeğinize sağlık.. |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 16:35 - İp: 85.***.**4.110 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
balacaogullari 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Elinize sağlık güzel yansımalı bir kare olmuş, selamlar.. |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 17:14 - İp: 78.***.**0.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Işığı ve yansımasıyla iyi fotoğraf.
Emeğinize sağlık Feyzullah bey. |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 17:23 - İp: 78.***.**5.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Feyzullah bey. Selamlar... |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 17:59 - İp: 213.***.**7.47 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kascioglu 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Van 
|
Yansıması ile temiz kare.
ellerinize sağlık Feyzullah hocam.
selamlar. |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 18:19 - İp: 88.***.**9.236 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Yansımalar süper olmuş
emeğine sağlık Feyzullah abi |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 19:15 - İp: 176.***.**2.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
güzel kare,tebrik ederim abi.selamlarımla... |
|
Tarih: 1 Mart 2013, 20:15 - İp: 88.***.**0.120 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|