| Sokaklardan. yorumları |
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 00:11 - İp: 85.***.**0.159 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Cevdet hocam yanal ışıkta güzel bir portre çalışması kutlarım.Selamlar |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 04:33 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zafercankiri 
üye (Amatör) Balikesir 
|
Güzel portre, kutlarım Cevdet bey, selamlar... |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 07:39 - İp: 88.***.**9.113 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
güzel bir çalışma, tebrik ederim. selamlar. |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 09:32 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Şirinenin güzel portresi.(sanki ışık fazla gelmiş gibi)Modelin sevimliliği güç katmış.Elinize sağlık.Kutlarım.. |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 09:34 - İp: 85.***.**3.193 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
by-orhan 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Bursa 
|
Cevdet bey oran ihlali pek önemli değil ,mimiklerin ifadesi değer,
emeğinize sağlık çok beğendim tebriklerimle
Selam Ve Sevgilerimle |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 10:01 - İp: 94.***.**1.48 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel,kutlarım Cevdet bey. |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 15:32 - İp: 78.***.**1.235 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
utku72 
üye (Amatör) Almanya 
|
Güzel portre
Kutlarim Abicigim
sevgiler selamlar |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 15:36 - İp: 93.***.**6.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
KOROGLU1414
GÜZELİN GÖZLERİNDE Kİ IŞIK
DİĞER IŞIKLARI KÖR ETMİŞ..
ÇOK DA GÜZEL OLMUŞ..
ELLERİNE SAĞLIK..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 15:48 - İp: 85.***.**5.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Cevdet bey kardeşim mükemmeeeeeeeel kare eline emeğine inşallah rabbim ömür boyu mutlu etsin ,selamlar sevgiler iyi akşamlar ... |
|
Tarih: 7 Mart 2013, 18:29 - İp: 88.***.**4.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|