| İki Arkadaş.. yorumları |
|
recepsirat 
üye (Meraklı) Edirne 
|
Mükemmel zamanlama harika fotoğraf elinize sağlık. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 11:14 - İp: 213.***.**4.50 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Mükemmel F Fayzin amca...tebrikler. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 12:05 - İp: 94.***.**8.135 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
tebrikler güzel kare Faruk amca, saygılarımla... |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 12:25 - İp: 88.***.**1.10 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Çok güzel yakalamışsın Faruk amca
emeğine sağlık |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 15:21 - İp: 176.***.**3.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
"Yakın kol" uçuyor bu martılar Faruk Amca .
Tebrik ederim , selamlar . |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 15:27 - İp: 46.***.**9.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
visnekaramel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Mükemmel uyumun mükemmel karesi.
Emeğinize sağlık Faruk amcam. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 16:08 - İp: 78.***.**9.62 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayseyazıcı 
üye (Meraklı) İzmir 
|
yine vazgeçilmeziniz,yine çok güzel.
selamlar fayzin amva. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 16:30 - İp: 95.***.**7.59 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
can-acustik 
üye (Amatör) Tokat 
|
faruk amca yine konuşturmuşsun ellerine sağlık.selamlar |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 17:30 - İp: 213.***.**4.161 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgurkalay 
üye (Amatör) Osmaniye 
|
Nefis.Tebrikler Faruk amca.Selam ve saygılar. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 18:14 - İp: 78.***.**0.131 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
koroglu1414 
üye (Amatör) Bolu 
|
Çok güzel kare olmuş Faruk amca.
Selam ve hürmetler ederim. |
|
Tarih: 16 Mart 2013, 19:00 - İp: 85.***.**7.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|