| ... ::: Gidenlerin Ardından -2- ::: ... yorumları |
|
utku72 
üye (Amatör) Almanya 
|
iyilerden olmus Kutlarim Nazim
sevgiler selamlar |
|
Tarih: 19 Mart 2013, 23:53 - İp: 87.***.**0.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hatime 
üye (Amatör) Malatya 
|
muhteşe bir fotoğraf, tebrik ederim  |
|
Tarih: 19 Mart 2013, 23:56 - İp: 85.***.**0.86 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selcukozdemir 
üye (Amatör) Trabzon 
|
Yolun kivrimi ile cok guzel bir kare,
tebrik ederim. |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 00:11 - İp: 82.***.**4.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
çok güzel ellerinize sağlık |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 00:28 - İp: 85.***.**5.217 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gazisahin 
üye (Meraklı) Almanya 
|
eline saglik kardesim,cok güzel,selamlar |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 01:23 - İp: 92.***.**1.129 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
balacaogullari 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Çok güzel çalışma, elinize sağlık selamlar.. |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 08:35 - İp: 193.***.**6.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
çok güzel bir kare tebrikler.
Işığınız ve sevinciniz bol olsun. |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 09:13 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Tebrikler Nazım,çok güzel olmuş.
Selamlar, |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 10:52 - İp: 188.***.**8.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ovidius 
üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) Niğde 
|
Çok hoş. yol etkisi fevkalade. tebrik ederim. |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 10:55 - İp: 95.***.**2.189 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sabuncu 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
at eşek ya da devekuşuna binen kişi olmamış kadrajda. ya daha anlaşılır bi şekilde bulunması lazım ya da hiç olmasın. ışık ayarlaması ve yolun konumu gayet başarılı |
|
Tarih: 20 Mart 2013, 10:56 - İp: 83.***.**7.179 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|