| Zümrüt yorumları |
|
agulkaya 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
Tebrikler |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 13:01 - İp: 213.***.**9.99 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
balacaogullari 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Çok güzel bir kelebek, güzel çekim elinize sağlık selamlar.. |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 13:10 - İp: 193.***.**6.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
askosa1952 
üye (Amatör) Ankara 
|
güzel türün güzel kanataltı kaydı.kutlarım selamlar |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 13:43 - İp: 88.***.**2.87 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel türün çok güzel karesi,ellerinize sağlık dostum tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 14:43 - İp: 85.***.**3.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aydostum 
üye (Amatör) İcel 
|
renkleri güzelmiş |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 15:37 - İp: 88.***.**6.39 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
tebrikler üstad, nefis bir seyir... |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 15:43 - İp: 88.***.**2.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Kelebeğin renkleri o kadra göz alıcı ki ...
Fotoğrafı açtığımda "biraz daha eksi pozlama" diyecektim , ama büyük boyda seyredince vazgeçtim .
Tebrik ederim dostum .
Çok selam . |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 15:54 - İp: 37.***.**5.182 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
Hulisi hocam çok şık olmuş. tebrikler,selamlar...
#04.04.2013 16:23:40 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 16:11 - İp: 88.***.**2.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
harika bir çalışma |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 16:23 - İp: 212.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
siyah fonda şık duruyor hulusi hocam. |
|
Tarih: 4 Nisan 2013, 16:26 - İp: 81.***.**0.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|